Berminat untuk kami buatkan website jualan dari blogger (blogspot) untuk produk @ servis anda?




Jika anda berminat
follow 3 langkah bawah ini bagi memudahkan kami mengurus serta memproses tempahan anda








LANGKAH 1: Whatsapp Dahulu



  • Anda Whatsapp dahulu dan beritahu jika nak buat untuk produk/ servis anda dan jika ok nanti saya akan bagi no akaun untuk membuat pembayaran tempahan.






LANGKAH 2: Bayaran Tempahan



  • Anda boleh buat bayaran RM310 dari No Akaun yang saya akan bagi nanti. Selepas buat bayaran, anda terus bagi saya resit bayaran untuk saya masukkan slot kerja ini ke dalam jadual saya.






LANGKAH 3: Beri Maklumat Produk @ Servis Anda



  • Berikan maklumat mengenai Produk @ Servis anda untuk kami fahamkan, link fb page atau instagram untuk rujukan kalau ada, gambar Produk/ Servis, testimoni jika ada, serta maklumat lain berkaitan yang ingin dimasukkan dalam website jualan.

  • Berikan juga akses gmail anda untuk saya setup akaun blogger atas nama anda. Sebab akaun blogger tersebut akan jadi milik anda nanti untuk akses dikemudian hari.






Tunggu saya siapkan website jualan anda.



Proses dalam 15 hari berkerja untuk saya fahamkan produk dari maklumat yang diterima, setup coding website jualan, merekabentuk (design) dan menyusun content ayat jualan.

Proses saya akan inform dari semasa ke semasa.




JADI APA TUNGGU LAGI, WHATSAPP KAMI SEKARANG






* Jangan lupa whatsapp. Jika tak boleh klik link di atas. Sms atau save no dan whatsapp secara manual no ini 019 325 4773

Text "Website Jualan" untuk kami tahu yang anda berminat dengan servis ini.



HALAMAN UTAMA



 
 
Rekabentuk Oleh Servis Membuat Website Jualan Blogger (blogspot)